image
image
image

inoSOLAR de la 40.000 euro la 2 milioane de euro în mai puțin de 1 an

inoSOLAR este o companie cu capital româno-canadian, specializată în oferirea soluțiilor de energie verde prin comercializarea și instalarea de sisteme fotovoltaice.

image
Cum arată performanța?

Rezultate totale obținute

Impact total campanii
0 mil
Leaduri
0
CA în 2023
0 mil €
De unde am început

Provocarea

image
image

Clientul nu a mai colaborat anterior cu o agenție de marketing. Întreaga strategie și implementare a fost dezvoltată de echipa Convertimo.

Principala provocare a fost crearea unei strategii de marketing eficiente, care să genereze rezultate într-un timp scurt, datorită dinamicii și vitezei de mișcare a industriei energiei solare.

image
Cum am reușit

Implementarea

image
image

Am dezvoltat și implementat o strategie de marketing cu un obiectiv structurat pe două direcții: 90% generare de leaduri și 10% creștere a notorietății brandului.

Deși este o abordare neconvențională față de funnelurile clasice de marketing, strategia noastră a permis inoSOLAR să își consolideze rapid prezența pe piața românească de energie.

Metoda standard prin care utilizatorii din audiența targetată treceau prin mai multe etape până ajungeau sa fie convertiți în leaduri nu ar fi fost avantajoasa din perspectiva timpului.

Abordarea tranzacțională a fost aleasă pentru a facilita intrarea pe piață și pentru a menține competitivitatea cu celelalte companii din industrie.

image
Ce tactici am folosit

Canalele de marketing

Google

Reclamele implementate pe Google prin Google Ads folosind prin targetări eficiente au avut rolul de a genera leaduri.

Facebook & Instagram

Reclamele implementate pe Meta ne-au ajutat să generăm leaduri și să creștem vizibilitatea companiei.

E-mail

Campaniile de e-mail marketing au avut un rol cheie în fidelizarea și menținerea relației cu clienții.
Rezultate obținute pe fiecare canal

Facebook & Instagram

Audiența disponibilă
0 mil
Reach (utilizatori unici)
0 mil
Număr de afișări
0 mil
Leaduri
0

Google Ads

Impresii
0 mil
Leaduri
0
Tipuri de campanii
0
Cum a evoluat brandul

Imaginea și recunoașterea brandului în piață

image
image

Un alt KPI important pe care îl urmărim este numărul mediu de căutări pentru brandul inoSOLAR pe Google. Acest indicator reflectă notorietatea companiei.

În prezent, peste 1.300 de oameni caută numele companiei pe Google în fiecare lună, numărul căutărilor crescând cu peste 400% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

image
Unde am ajuns

Concluzie

Strategia dezvoltată și implementată de echipa Convertimo a fost un real succes pentru inoSOLAR, aspect confirmat de creșterea rapidă a companiei.  Acest rezultat se datorează atât muncii de echipă din partea Convertimo, cât și a inoSOLAR. Ne-am implicat, am ascultat activ fiecare nevoie a clientului, am primit feedback și ne-am adaptat bugetele și acțiunile de marketing pentru a îndeplini obiectivele de business ale acestuia.

În prezent, inoSOLAR este unul dintre cei mai importanți jucători din piața energiei solare din România iar strategia pe termen lung are ca obiectiv consolidarea acestei poziții.

image
image
Videotestimonial

Feedbackul clientului

Ștefan Pastia, cofondator inoSOLAR

image

Hai să vorbim despre creșterea afacerii tale

Programează un apel gratuit. Răspundem repede.

Formular colectare lead