De la 0 la 5700 de leaduri pentru o agenție de turism
Identitatea și cifra de afaceri au rămas confidențiale la cererea clientului.
Rezultate totale obținute
Provocarea
Înainte de a începe colaborarea cu Convertimo, clientul a mai lucrat cu o agenție de marketing.
Cerința acestuia a fost să construim o strategie care să genereze leaduri în mod constant și predictibil. Acest lucru nu a putut fi posibil până la colaborarea cu agenția deoarece conturile de reclame ale clientului nu erau setate corect.
Implementarea
Conform obiectivului setat de client, echipa Convertimo și-a focusat strategia pe generarea de leaduri (cereri de ofertă pentru vacanțe).
Bugetul lunar nu a fost unul generos și a trebuit să calculăm foarte bine unde îl investim pentru a maximiza rezultatele și pentru a genera un ROAS cât mai bun pentru client.
Canalele de marketing
Facebook & Instagram
Facebook & Instagram
Google Ads
Concluzie
Deși am avut un buget de promovare de doar 7.200 RON în medie pe lună pentru ambele canale de marketing incluse în strategie, am reușit să generăm un număr mare de leaduri.
În contextul bugetului dat, pentru a ne putea îndeplini obiectivul, am implementat doar o parte din etapele unei strategii de marketing complete. Am făcut acest lucru într-un mod controlat și măsurabil, astfel încât să putem maximiza valoarea ROI-ului pentru client.
Hai să vorbim despre creșterea afacerii tale
Programează un apel gratuit. Răspundem repede.