Obține mai mulți clienți din Google fără să mai investești constant în publicitate plătită
Îți dorești că promovarea afacerii tale să NU mai depindă de publicitatea plătită? Daca răspunsul este da, atunci ai nevoie de servicii de optimizare SEO.
SEO este, pe scurt, procesul care face ca site-urile să apară în rezultatele organice ale Google. Rezultatele organice sunt cele care apar la orice căutare sub cele trei anunțuri plătite promovate prin Google Ads.
Noi te ajutăm să apari pe prima pagină a rezultatelor din Google și să ramai acolo mult timp.
Vom implementa o strategie SEO performantă care va cuprinde toți pașii și toate procesele de optimizare necesare pentru ca afacerea ta să fie vizibilă pe Google chiar și atunci când nu investești în reclame plătite.
Care este procesul nostru de lucru?
În prima lună de colaborare, parcurgem următoarele etape de optimizare:
Primul pas îl reprezintă auditarea site-ului din punct de vedere tehnic. Cu ajutorul unui soft de specialitate, simulăm comportamentul motoarelor de căutare și identificăm eventualele probleme tehnice care ar putea afecta cele trei etape prin care trece un site:
Crawling – motorul de căutare vede site-ul dar nu îl memorează
Indexing – motorul de căutare aplică regulile pe care le-a identificat în etapa de crawling iar dacă îi este permis, începe să memoreze URL-urile în baza de date
Ranking – motorul de căutare începe să afișeze URL-urile ca rezultate pe anumite cuvinte cheie pe care le consideră relevante
Pasul doi este efectuarea analizei de cuvinte cheie. Folosim anumite unelte online care ne ajută să descoperim, ce, cum și cât caută oamenii produsele sau serviciile clientului, pornind de la câteva fraze cheie de la care extindem după aceea analiza.
Totodată, în această etapă, analizăm și competiorii și aflăm pe ce cuvinte cheie apar ei pe Google și ce poziționare au pentru acele căutări.
Pasul trei îl reprezintă analizarea arhitecturii site-ului. Aceasta analiză este importantă pentru a identifica eventuale probleme de interlinking adică modul în care paginile site-ului sunt conectate între ele.
Arhitectura influențează modul în care Google învață care sunt paginile importante din site pentru a le afișa mai des în rezultate.
Pasul patru îl reprezintă maparea cuvintelor cheie în arhitectura. În această etapă, realizăm un document în care fiecare pagină din site are atribuite cuvintele cheie pentru care ar trebui să fie optimizată. Este o etapă intermediară care ne ajută să optimizăm mai bine site-ul și să avem o imagine clară asupra a ceea ce urmează să facem.
Pasul 5 îl reprezintă optimizarea efectivă a elementelor on-page. Având la baza arhitectura și cuvintele cheie, facem un plan de optimizare pentru principalele elemente on-page: meta titlu, meta descriere, headings și conținut text (venim cu sugestii de îmbunatățire a densității cuvintelor cheie, după caz)
Următorul pas este analiza SEO off-page. Aici, împarțim procesul în două etape:
1. Analizăm profilul de backlink-uri a site-ului tău
2. Analizăm profilul de backlink-uri a competitorilor pentru a identifica noi oportunități de link building și subiecte pentru care putem scrie de conținut pe nișă.
După ce avem toate informațiile rezultate din pașii de mai sus, realizăm un plan și un buget estimat de publicare a aparițiilor media necesare pentru a crește autoritatea și vizibilitatea afacerii tale.
Cu alte cuvinte, vom stabili împreună în ce publicații media vom scrie articole și cât ne va costa publicarea acestora în fiecare lună.
Fiecare strategie pe care o implementăm are în componența sa conținutul informațional pe care îl vom crea pentru blogul site-ului. Vom realiza un plan de articole având la baza analiza de cuvinte cheie de la punctul 2, astfel încât să răspundem, prin conținut de calitate, nevoilor și întrebărilor oamenilor în ceea ce privește produsele sau serviciile pe care le comercializezi.
Exemplu:
Pentru un magazin de cadouri tradiționale, două dintre articolele din planul de conținut propus de noi sunt:
1. 10 idei de cadouri pentru bunici cu care să îi suprinzi
2. 8 idei de cadouri pentru cea mai buna prietena
Am propus aceste subiecte deoarece, anterior, am identificat cuvinte cheie precum “idei de cadouri pentru bunici” sau “idei de cadouri pentru cea mai bună prietenă”.
Începand cu cea de a doua lună, activitățile noastre recurente din întregul proces de optimizare sunt următoarele:
Începând din luna a doua de colaborare, vom implementa planul de media stabilit. Vom scrie articole și le vom publica pe site-urile agreate în plan.
În ceea ce privește planul de conținut, vom începe să scriem și să publicăm pe blogul site-ului articolele propuse.
În fiecare lună monitorizam și verificăm site-ul din punct de vedere tehnic pentru a ne asigura că nu apar erori care să ne afecteze performanța.
Vom monitoriza zilnic performanța SEO. Cu ajutorul unei unelte de specialitate, putem vedea pe ce loc din Google se află site-ul pe cuvintele cheie pe care le vom identifica în analiză. În acest fel, ne asigurăm că strategia este implementată corect și că obținem rezultatele pe care ni le dorim.
La începutul fiecărei luni pregătim două rapoarte: un raport de performanță care include progresul SEO din luna anterioară și un raport de activitate în care vei vedea, concret, ce am făcut în luna respectivă.
Toate etapele sunt realizate manual de specialiști cu experiență
Toate etapele din procesul nostru de lucru sunt realizate manual de către specialiști SEO cu experiență în domeniu.
Nu folosim unelte de diagnosticare automate. Toate tool-urile pe care le utilizăm ne ajută doar să avem acces la datele de care avem nevoie pentru a realiza toți pașii din proces.
Iubim performanța. Nu ne grăbim când îți analizăm site-ul. Ne place să fim siguri că am identificat toate probleme, am găsit soluții și putem să facem performanță pentru afacerea ta.