Consultanță SEO

Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare reprezintă unul dintre cele mai accesibile canale de promovare din punct de vedere al costurilor și iți poate asigura o creștere constantă de la an la an, dacă ai o strategie bună și respecti cele mai bune practici din domeniu.

De ce ai nevoie de consultanță SEO?

SEO este un domeniu dinamic în care regulile se schimbă des, iar tu trebuie să te asiguri că site-ul tău respectă trendul schimbărilor, astfel încât afacerea ta să nu fie afectată de eventuale scăderi sau fluctuații ale traficului organic.

Gândește-te la următorul scenariu: un nou update de algoritm iți afectează site-ul și pierzi intre 5-10% din traficul organic, atunci când te așteptai mai puțin, ceea ce te poate afecta pe termen lung, daca nu identifici problemele care au cauzat scăderea cât mai curând.

De ce să aștepți să se întâmple un lucru mai puțin plăcut daca îl poți preveni apelând la un specialist SEO cu experiență?

Ce conține un pachet de consultanță?

  • Audit tehnic detaliat si complex
    Auditul are rolul de a identifica eventuale probleme tehnice care pot influența modul în care motoarele de căutare iți percep și afișează site-ul.
  • Analiza cuvintelor cheie
    Analiza de cuvinte cheie este efectuată în concordanță cu catalogul tău de produse ori gama de servicii pe care o oferi și te ajută să știi ce și cât caută potențialii tai clienți, astfel încât optimizezi conținutul pentru a creste traficul organic și sa iți poți adapta strategia de comunicare la modul în care ei iți caută produsele sau serviciile.
  • Plan de optimizare al elementelor on-page
    Conform analizei de cuvinte cheie, creăm un plan de optimizare al elementelor on-page(meta titluri, meta descrieri, titluri și subtitluri din pagini ș.a.m.d)
  • Analiza competitorilor
    Pe baza analizei de cuvinte cheie, efectuam un raport în care sunt menționați principalii tai competitori de nișa, împreună cu poziția din Google pe care aceștia o au pe fiecare căutare.
  • Analiza profilului de link-uri externe
    Această analiză are rolul de a identifica daca există link-uri externe cu potențial de risc de a fi considerate de către motoarele de căutare că fiind SPAM.